piel

christopher walken , deer hunter

Kategori: Allt

ni vet alla hur de är, de helger man inte jobbar ser man verkligen till att njuta till max.
menat; lagt lillasyrran 511 gånger, ätit en tacorulle för mycket så ginabyxorna aldrig kommer återfå sin form
& man slapptittar på någon gammal westerrulle.
jag bokstavligt rullade över en film. mina kärlekshandtag bytte kanal, fan vad illa
viktväktarna lär slänga mig i finkan.
anyway. hamnade på 2an eller 1an, någon statlig jäkla kanal ialla fall.

ser en ung meryl streep och sen den där killen jag aldrig kommer på namnet på,
travoltas man i hairspray & galningen i click.
(jummy jummy greasetravolta, den lilla rumpen i de svarta tighta byxorna mmm.)
låt mig bara säga en sak, hans motspelare och den egentligen huvudpersonen Robert Di nero
såg jag inte ens förens i slutet av filmen.
CHRISTOPHER FREAKIN' WALKEN PEOPLE.
filmen är från 78' så alla är unga jämfört med vilka russin de är nu.

inga direkta modelldrag men GUD vad jag bara föll föll föll ner i en tonårscrush.
samma som med Marlon brandon, johnny depp, joaquin phonix (walk the line, johnny cash)
jäklar. helt klart fastställt att jag levde i helt fel årtionden.
fan ta er mamma & pappa.



Kommentarer

  • Mamma säger:

    Skillnaden mot förr och nu var nog att killar inte var speciellt feminina av sig. Det luktade läder och nötta jeans. Håret var rufsigt och de hade en förmåga att smälta flickor i långa rador enbart genom ett ögonkast. Inte många skådisar som kan leva upp till det idag.

    2011-01-23 | 21:50:16
  • Beatrice Jakobsson (foto) säger:

    sv: tack :)

    2011-01-23 | 22:14:40
    Bloggadress: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här: